Send sikker melding til banken

Da unngår du å få personopplysninger på avveie

Slik unngår du å få personopplysninger på avveie

Når du har et spørsmål til banken, så kan du sende dette via sikker melding i mobil- eller nettbank. Da unngår du at dine personopplysninger som fødselsnummer, kontonummer, navn osv. kommer på avveie. Siden du er pålogget i mobil- og/eller nettbank med BankID, så vet også vi at det er DEG vi får henvendelsen fra. 

Slik sender du sikker melding i mobilbanken: 

  • Trykk på Kontakt
  • Velg Ny melding under Meldinger
  • Du kan ev. legge til vedlegg
  • Skriv og send inn
  • Meldingen er sikker og kryptert!

Slik sender du sikker melding i nettbanken: 

  • Gå i venstre meny og velg "Post"
  • Velg "Meldinger til banken"
  • Trykk menypunktet øverst i høyre hjørne
  • Velg Ny melding
  • Skriv og send inn. 

 

Vi svarer så raskt vi kan. Du vil motta et rødt varsel, når du har fått svar.